Millele õhtul telerist Eurovisiooni vaadates tähelepanu pöörata?

Verni Leivak
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eurovisiooni punane vaip; Emmelie de Forest
Eurovisiooni punane vaip; Emmelie de Forest Foto: Tairo Lutter

Kindlasti ei maksa maha magada Eurovisiooni esimese poolfinaali algust, sest lavale astub mullune võitja Emmelie de Forest, kelle võidulaulu «Only Teardrops» saadab omapärane laulukoor ning mõni melodramaatilise iseloomuga inimene võib seda vaadates isegi pisara poetada.

Vaatemänguline on kohe ka esimene etteaste, sest Armeenia esindaja Aram MP3 kasutab märkimisväärses koguses tulevärki. Tanja Mihhailova ja Argo Liigi tantsuline etteaste mõjub ka kunstiliselt esteetiliselt, tänu millele teenis meie laulu- ja tantsunumber eile esimese peaproovi käigus esituse ajalgi publikult korduvaid vaheaplause. Aplauside rohkuselt ületas meie lauljaid-tantsijaid aga Rootsi esindaja Sanna Nielsen, sest valgusrežii (saalisistujailgi palutakse «süüdata» mobiiltelefonid) koos lauluga on ülimalt muljetavaldav.

Menu saatis ka Ukraina lauljat Maria Jaremtšukki, kelle tantsupartner meenutab sõna otseses mõttes oravat rattas, ning Portugali, kust üle aastate kostab kuulajate kõrvu mitte nutt ja hala, vaid lõbus ja lihtsameelne lauluke. Viimasena üles astuv Ungari esindaja Andràs Kàllay-Saunders pälvib aga tähelepanu tänu briljantsele esitusele, sisutihedale tantsule ja loo suurele hitipotentsiaalile.

Veel saab nautida perfektset rulluiskudel iluuisutamist ning paras pähkel moekunstnikele on kahtlemata Moldova laulja Cristina Scarlati kehakate. Mõtiskleda võib sellegi üle, kuidas venelastest kaksikõed Tolmatšovad oma ühtepunutud patsid lahti harutavad.

Loomulikult tasub tähelepanu pöörata hääletamise-aegsele tantsushow’le Hans Christian Anderseni muinasjutu «Inetu pardipoeg» teemadel.

Eesti laulule eelneval «postkaardil» saab Tanjat ja Argo Liiki näha üsna tehnokraatlikus keskkonnas asju ajamas, see aga moodustab järgneva rütmika lembelauluga suurepärase terviku.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles