Eurovisiooni vaadatavus Eestis on kasvanud

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eurovisioon 2012 logo
Eurovisioon 2012 logo Foto: Eurovision

TNS Emori telemõõdik-uuringu andmetel on vaatajate huvi Eurovisiooni lauluvõistluse vastu tõusnud.

 Esimesel poolfinaalil oli saateminuti kohta keskmiselt 198 tuhat vaatajat, neist 180 tuhat eestlast ja 18 tuhat muust rahvusest inimest.

Teisel poolfinaalil, kus esines Ott Lepland, oli vaatajaid saateminuti kohta keskmiselt 334 tuhat, neist 314 tuhat eestlast ja 20 tuhat muust rahvusest.

Finaali jälgis sel aastal keskmiselt 371 tuhat inimest, neist 319 tuhat eestlast, 52 tuhat muust rahvusest.

Eelmise aastaga võrreldes lisandus vaatajaid igas saatevoorus. Esimese poolfinaali vaatajaskond oli tänavu 16 tuhande võrra ja teise poolfinaali oma 43 tuhande võrra suurem kui mullu. Finaalsaadet jälgis 20 tuhat inimest rohkem kui eelmisel aastal Düsseldorfis peetud lõppvõistlust.

ETV HD erikanali vahendusel koos helitausta vahetamise võimalusega vaatas Eurovisiooni finaali Elioni võrgus umbes 28 000 inimest, enam kui pooled neist jälgisid ülekannet HD-kvaliteedis. Kolmel õhtul kokku oli vaatajaid ligi 52 000. Vaatajate huvi uuenduste vastu oli suur - kindlaksmääratud ajaks avatud HD erikanal oli populaarsem kui varasematel kordadel.

Interneti vahendusel, aadressil otse.err.ee, kogus Eurovisiooni finaal üle 16 tuhande üheaegse vaataja, tõustes seni kõige vaadatumaks ERRi saateks interneti otsepildis.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles